משקיעים גם בתחום התקשורת: האם מרפאה צריכה שירותי מרכזייה?

מרפאה היא בין סוגי העסקים, אשר זקוקים במיוחד לתקשורת איכותית. בכדי להשיג זאת, ניתן וכדאי ליישם שירותי מרכזיה לעסקים. מדוע הדבר חשוב דווקא למרפאות? מהן מרכזיות אלה? מה מיוחד בהן ומה כרוך בשימוש בהן בעסק? זהו מדריך קצר:

על מרפאות ומרכזיות

בעצם טבע עיסוקן, מרפאות מתקשרות מול גורמים רבים בכל יום. כמו כן, תקשורת זו חיונית ולעתים אפילו קריטית עבור המתקשרים ולכן, גם עבור המרפאה עצמה. שרותי עזר אשר פותרים צורך זה באופן רחב ויסודי, פופולריים מאוד ברחבי העולם. גם בארץ, יש ספק מעולה שיכול לספק לכם את השירות, לשם ניסוי ראשוני וכמובן גם באופן מתמשך. מדובר על מערכות שמתוארות באופן כללי כמרכזיות תקשורת. עקרונית, הן עשויות להיות מיושמות בעזרת חומרה ותוכנה שמותקנות בתוך העסק. אך כיום, יש אפשרות פשוטה יותר עבור עסקים – שימוש בשרות מרוחק לנושא זה. כלומר, “שרות ענן", אשר נגיש דרך רשת האינטרנט.

מה זה נותן?

בעזרת מערכות מחשוב שמתמקדות ספציפית בניהול התקשורת, תוכלו לקבל שיפור חווית הלקוח, צמצום עלויות וייעול ניכר של תהליכים עסקיים. המרכזיות מבוססות על טכנולוגיית VoIP (Voice over IP), דבר שמספק יתרונות רבים, כולל גמישות רבה ביכולות. פעילות הטלפוניה הקיימת תשוכלל וייתוספו עבורכם יכולות חדשות רבות. תוכלו לנהל את הדברים בצורה מתוחכמת, למשל מבחינת ניהול השלוחות. תוכלו גם לקבל תמונת מצב ברורה ומעמיקה יותר, בדמות פירוט שיחות או ניתוח עומק של האינטראקציה עם הלקוחות דרך המרכזייה. כסיכום ביניים, נאמר שמרכזיה כזו מספקת שדרוג ניכר של תהליכי העבודה שלכם, בכל הנוגע לתקשורת.

ובאופן יותר ספציפי

המרכזיות בענן מציעות יכולות רבות, כגון שירותי מספור, פקס או שיחות ועידה. כמה תכונות בולטות במיוחד, הן

 

 

Interactive Voice Response

נתב שיחות מתקדם או IVR, מאפשר לייעל את קבלת השיחות למרפאה. זו היא המערכת הידועה של ניתוב מתקשרים לשלוחות שונות, על פי בקשתם. לרוב, המתקשר בוחר שלוחה באמצעות הקשה על מקשים במכשיר שממנו הוא מתקשר, אם כי יש אפשרויות נוספות כגון זיהוי דיבור. לא כאן המקום להרחיב על IVR, אך חשוב לציין שזהו היבט שימושי מאוד של המרכזיות ורב אפשרויות.

הקלטת שיחות

יכולת קלה ונוחה להקליט שיחות שחשובות לכם. בין אם זה לשם תיעוד, שמירת הוכחה עתידית, ייעול שיחות של נציגי המרפאה או כל מטרה אחרת. כמו כן, ניתן לגבות את השיחות השמורות ולחפש בתוכן.

הצפנת שיחות

בין תכונות האבטחה החשובות, נמצאת האפשרות לשמור בסיוע הצפנה על פרטיות השיחות, דבר  שבוודאי משמעותי למרפאות.

שרות חייגן טלפון

ניהול אוטומטי של חיוג החוצה מהמרפאה. שרות זה, שימושי מאוד במצבים שבהם יש לבצע שיחות יוצאות רבות. למשל, עבור הפצת הודעה דחופה ואחידה לכל לקוחותיכם.

שיחות פנימיות בחינם

גם שימושי וגם מוסיף לחסכון שתפיקו מהמרכזייה.

קצת על Voicenter

חברת Voicenter היא בין השמות הבולטים בתחום זה בארץ. היא מספקת פלטפורמה מאוחדת לכל צרכי ניהול התקשורת, בשירות מרכזיה מתוחכם בענן. השרות מצטיין בין השאר, ב:

  • זמינות גבוהה – uptime של 999%, באופן שאינו תלוי תלות במיקום העסק שלכם או במיקום של מי שמתקשר אליכם.
  • ניהול פשוט – אפשרויות ניהול פשוטות וידידותיות למשתמש.
  • מדידה ובקרה – יכולות בקרה ומדידה של המתרחש במערכת, על בסיס נתוני זמן אמת. בעזרתם, ניתן לנהל עובדים מרחוק ואף לספק להם משוב.

לסיכום

כדאי להבטיח, כי המרפאה מספקת את התקשורת הטובה ביותר ללקוחותיה, בסיוע שרות של מרכזיה איכותית בענן.

נגישות